Tuesday 25 November 2014

Salam Pengenalan.

Assalamualaikum ! ini merupakan entri pertama aku di bawah blog Tinta Amirah. Tak tahu lah kenapa rasa happy sangat ada blog baru. blog yang lama dah lupa password & taktahu macam mana nak sign in. So, just lupakan yang lama. sebab yang baru didepan mata. kan kan? disebabkan tangan ni rasa gatal semacam nak ada blog balik and kembali menaip, jadi aku gigihkan jugak dimalam yang syahdu ni untuk buat google account and terus create a blog ! yip yip hooraayyy ~ sebenarnya tak payah nak salam pengenalan sangat sebab aku rasa tak ada yang membaca blog aku pun. Just kepuasan diri rasanya. tapi tak apa, asalkan aku happy. itu sudah memadai. baik, mulakan dengan nama blog aku. Tinta tu maksud dia dakwat. jadi boleh sangatlah kaitkan setiap entri aku dengan dakwat. seolah-olah aku menulis gitu. Amirah ? sebab nama saya amirah hehe :) amirah maksud die puteri / pemimpin. alhamdulillah for such a beautiful name and thank you mama and abah. Apa lagi ya? okay, umur aku 18 tahun. Sekarang tengah study dekat uitm. Aku sendiri pun sebenarnya tak berapa nak pasti adakah aku betul-betul nak jadi seorang peguam atau yang berkaitan dengannya. cuma aku sure satu je, Allah dah beri yang terbaik. so, aku pun kena buat yang terbaik ! Teheee :B seterusnya, blog kali ni agak serius sikit. tak macam dulu . blog aku dulu banyak benda merepek je. Insyaallah aku akan cuba buat yang best untuk bagi manfaat pada pembaca aku ye. serasanya, itu sahaja untuk permulaan. Kalau aku ada idea, insyaallah aku akan tulis. haha. 


Tinta Amirah.

No comments:

Post a Comment